Uw klacht melden


Uw klacht melden

Uw klacht melden


Bent u niet geheel tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden? Dat spijt ons oprecht. We hopen dat wij u alsnog tevreden kunnen stellen. In ieder geval is uw opmerking een belangrijk leerpunt voor ons. Daar doen we dus echt iets mee!

Hieronder vindt u een overzicht van de mogelijkheden om ons op de hoogte te brengen van uw opmerking. De medewerkers van onze klantenservice zullen deze met volle aandacht behandelen. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens te vermelden? Denk aan uw adres en/of ordernummer.

In ieder geval danken wij u hartelijk voor de genomen moeite!

Vul de onderstaande gegevens in alstublieft:
Aanhef* Dhr. Mevr.
Voorletters*
Achternaam*
Straat en huisnummer*   
Postcode en plaats*   
Land*
E-mail*
Telefoon (bereikbaar overdag)*
Mijn ordernummer
Omschrijving van mijn klacht*
* is verplicht
Zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw klacht neemt een van onze medewerkers contact met u op per e-mail of telefoon.


E-mail: klantenservice@frissvoorthuis.nl
Gratis telefonische klantenservice (overdag): 0800 222 44 55

Behalve per telefoon of e-mail kunt u uw klacht doorgeven via bovenstaand formulier.








Wilt u Friss voor Thuis ook in uw regio? Klik hier