Niet goed, geld terug



Niet goed, geld terug


Friss voor Thuis wil een betrouwbare aanbieder zijn voor schoonmaakklussen en onderhoudswerkzaamheden. Tevreden klanten zijn ons doel. Als u een opmerking of klacht over onze dienstverlening hebt, spijt dat ons dan ook oprecht. Wij zullen er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen.

In de meeste gevallen zullen we u een gepast aanbod doen, zoals het opnieuw uitvoeren van de dienst door onze medewerkers. In de speciale gevallen dat wij er samen niet uitkomen, kunnen we in overleg besluiten om het volledige door u betaalde bedrag terug te storten op uw bankrekening.

U kunt uw opmerking of klacht doorgeven via de contactmogelijkheden hieronder. Wilt u zo vriendelijk zijn om uw gegevens te vermelden? Denk aan uw adres en/of ordernummer.

E-mail: klantenservice@frissvoorthuis.nl
Telefonische klantenservice (overdag): 0800 222 44 55

Behalve per telefoon of e-mail kunt u uw klacht doorgeven via het beoordelingsverzoek (review). Dit ontvangt u per e-mail na de uitvoering van de dienst.










Wilt u Friss voor Thuis ook in uw regio? Klik hier